Grč tokom treninga, šta raditi u tom slučaju?

Pin It
Grč u treningu

Šta kad nas uhvati grč tokom treninga? Pogledajte kako treba da reagujete kada osetite grč prilikom izvođenja neke vežbe ili trčanja kako biste mogli da nastavite trening. 

KAKO DA IZBEGNETE GRČEVE?

Kako biste izbegli pojavu grčeva u toku treninga, bitno je da osmislite trening koji će u potpunosti odgovarati vašem telu i trenutnom stanju organizma.

Osim izbalansiranosti treninga, veoma je bitno da ne zaboravite zagrevanje pre treninga, kao i istezanje nakon.

ŠTA DA RADITE KADA VAS UHVATI GRČ?

Ako se dogodi da vas uhvati grč u toku treninga, veoma je važno da napravite pauzu, lagano istegnete bolno mesto, a potom ga i izmasirate.

Kada grč prođe, možete da nastavite trening, ali obavezno smanjite intenzitet.

UPALA MIŠIĆA

Upala mišića nakon vežbanja je sasvim normalna pojava, jer ukazuje da smo naporno trenirali i da su mišići počeli da se zatežu. Međutim, ukoliko vaša upala mišića traje duže od nedelju dana, obavezno se obratite lekaru.

Pin It

FB Komentari

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

eXTReMe Tracker