Kada i kako koristiti saunu? Saveti za saunu.

Pin It

Ako želite da efikasno izbacite toksine iz organizma, da okrepite duh i telo, onda je za vas savršeni izbor sauna. Ako želite da se relaksirate, smanjite unutrašnju napetost i da se oslobodite stresa. Takođe, neka oštećenja mišića, možete ublažiti posetom sauni, a može da pomogne i kod reumatskih problema.Boravak u sauni poboljšava cirkulaciju, samnjuje napetost tela i mišića i što je najvažnije topi kilograme.

Što morate da  znate pre nego što uđete u saunu?

  • Pre ulaska u saunu se istuširajte.
  • Prilikom ulaza i izlaza brzo zatvorite vrata saune. Noge držite u visini sedišta, tako će biti veći efekat i zauzimaćete manje prostora.
  • Svoj položaj u sauni (ležeći, sedeći) prilagodite broju postilaca.
  • Samo recepcionar može u sauni zaliti peć vodom.
  • U sauni ne budite glasni, da ne ometate druge goste.
  • Umesto razgovoru, prepustite se nežnoj muzici i ugodnim mislima.
  • Čitanje časopisa u sauni nije dozvoljeno.
Preporuka:   Kako se rešiti strija - Melem za strije

Korisni saveti za saunu

 

I još par saveta za prijatniji boravak u sauni

  • U saunu ne ulazite s potpuno praznim ili prepunim želucem.
  • Nakon tuširanja se dobro obrišite, jer  samo suvo telo ne počinje ponovno da se znoji.
  • U saunu ponesite peškir. Lezite na srednje visoku klupu deset minuta. Na donjoj klupi ili skroz na podu  učinak će biti slabiji. Na najvišim klupama morate da vodite računa o vremenu koje tamo provodite, s obzirom da je, pre svega glava, izložena visokoj toploti. Ako preterujete, može da bude opasno.
  • Pre odlaska iz kabine prvo malo sednite, u suprotnom će u mozak doći premalo krvi. Nikad nemojte ležati na najvišoj klupi odmah pred odlazak iz kabine.
  • Posle izlaska iz saune izbegavajte suvišno kretanje, duboko udišite i izdišite svež vazduh, pa se ohladite na terasi.
  • Tuširanje hladnom vodom uklanja ostatke znoja sa kože i pospešuje cirkulaciju. Uvek se tuširajte od nogu prema glavi. Ne umivajte se sapunom i ne tuširajte se toplom vodom. To uništava prirodnu kiselost kože i otežava protok krvi.
  • Ljudi sa zdravom kožom mogu nakon saune ići u bazen.
  • Prilikom hlađenja se odmarajte. To utiče na ravnotežu krvnog pritiska.
  • Posle završene druge posete sauni preporučuje se masaža.
  • Odmarajte se pre sledećeg ulaza u saunu, za 10 do 15 minuta: podignite noge nešto više i odmorite se.
Preporuka:   Hrana za uvećavanje grudi. Jedite ove namirnice da bi vam porasle grudi!

U poslednje vreme mogu se naći infracrvene saune koje su namenjene za manji broj posetioca ali su jednako efikasne kao i standarne saune za više osoba.

Pin It

FB Komentari

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

eXTReMe Tracker