Kako se rešiti prazničnog stomačića

Pin It
Praznici su za nama ali ono što nam ostaje posle praznika je stomačić ili namanje dva kilograma viška. Ako zaista planirate da se viškom kilograma bavite nakon praznika, onda obratite pažnju na ovaj članak jer vam može pomoći kada se rešite da se pozabavite dobijenim kilogramima. Stižu saveti za brzo skidanje prazničnog stomačića.

1. Rešite se ostataka

Proslava Božića traje dva dana, a ostaci od prazničnog ručka traju još dugo, dugo što nikako nije dobro za našu liniju. Da biste rešili ovaj problem podelite ostatke hrane, porodici, prijateljima ili narodnoj kuhinji. Pored toga što ćete smanjiti mogućnost debljenja, učinićete dobro delo.

3. Odredite listu prioriteta

Tokom praznika neka vaše zdravlje bude na prvom mestu liste prioriteta. Ako ste se malo opustili što se tiče hrane, nemojte se opuštati kad je u pitanju fizička aktivnost. Bez obzira da li ste ugostili porodicu tokom praznika odvojite za sebe najmanje pola sata vremena, da prošetate, odete do teretane ili na čas joge.

S druge strane ne morate pasti pod uticaj svoje rodbine i za božićnu trpezu pored sarme, pečenja i svega ostalog napravite i nešto zdravija jela.

4. Napravite zdravu verziju hrane za utehu

Umesto piletine pržene u dubokoj masnoći napravite malo zdraviju varijantu koja će vas utešiti u postprazničnom periodu kada euforija prođe. Naš predlog su pečene pilće grudi sa povrćem.

5. Unajmite ličnog trenera

Iako ličnog trenera ne mogu baš svi priuštiti neka vas to ne spreči da potražite profesionalni savet ili odvojite novac da ga iznajmite bar neko kratko vreme pa kasnije nastavite vežbati sami po njegovim smernicama.

6. Pobacajte brojeve dostave

Zaboravite na omiljenu pizzeriju ili roštiljnicu i zamenite ih nekim zdravijim izborom. Zdrave grickalice, orašasti plodovi, suvo voće neka bude vaš izbor dok ne skinete taj praznični stomačić.

Pin It

FB Komentari

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

eXTReMe Tracker