Kako smršati bez gladovanja

Pin It

Dijeta koju praktikujete ne daje rezultate i čini vam se da više dodajete nego što gubite kilograme? Najčešći uzrok je u pogrešnom pogrešnom načinu ishrane. Još ako u vođenju dijete jedete neredovno, problem postaje uočljiv! Mršavljenje bez gladovanja je izvodljivo, ali morate pogledati za sobom i uvideti u čemu pravite problem.

Ako želite da smršate tako što gladujete, preskačete doručak ili užine, onda grešite. Tokom poslepodneva ćete pojesti prvo na šta naiđete u frižideru, a uveče pred spavanje nećete uspeti da izbegnete glad.

Ako se samo kratko zadržavate za stolom i hranu natrpate u sebe na brzinu, na kraju dana nećete tačno znati šta ste sve pojeli.

Ako pre odlaska na spavanje ili usred noći osetite glad, znači da tokom dana niste pojeli koliko je telu potrebno.

Dok spavate, metabolizam je na minimumu, pa već i mali unos kalorija odlazi u zalihe.

Kako smršati a ne gladovati

 

Koja je tajna uspeha mršavljenja bez gladovanja? Odgovor je: jesti češće i manje!

Vaša slaba tačka je neredovna ishrana, bolje reći često gladovanje. Te loše navike ćete se osloboditi tako da nikada ne preskočite doručak, prepodnevnu i poslepodnevnu užinu, kao i ručak i večeru. To možda zvuči kao preterivanje, ali nije tako.

 

Za mršavljenje je najbolje pet manjih obroka umesto što gladujete

Ako istu količinu hrane podelite na pet umesto na dva do tri obroka, u telo ćete uneti više kalorija, ali se nećete udebljati, jer organizam bolje iskorišćava unetu energiju.

 

Doručak treba biti bogat

Ako ponekad i preterate, najbolje je to učiniti ujutro i pojesti obilan doručak. Svakoga jutra popijte čašu mleka ili jogurta (belančevine), pojedite neko voće, malo marmelade ili komad kolača (šećer), hleb ili tost (ugljeni hidrati).

 

Treba imati i dva mala međuobroka

Komad voća, jogurt ili malo pahuljica sredinom prepodneva i poslepodneva će vam umanjiti apetit i pomoći da se normalizuje nivo šećera u krvi (zbog pada nivoa šećera u krvi ponekad osećamo umor).

 

Treba večerati malo, ali bez gladovanja

U drugom delu dana, telo troši manje energije, pa tada treba i manje jesti. Uveče nikada ne jedite mnogo, posebno ako večerate kasno. Ako ste pre odlaska u krevet još gladni, umesto jela radije popijte neki biljni čaj za smirenje.

Pin It

FB Komentari

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

eXTReMe Tracker