Kako sprečiti opadanje kose

Pin It
Opadanje kose - kako se sprecava

Žene koje često farbaju kosu i muškarci kada uđu u 35. godinu, veoma često imaju probleme sa opadanjem kose. Kod muškaraca je ovaj problem znatno uočljiv jer imaju manju kosu, pa kod oko dve trećine muškaraca se primećuje pojačano opadanje kose, a dok oko 85 odsto muškaraca doživi značajan gubitak kose do svoje pedesete godine. Opadanje kose kod žena je takođe uočljivo pri češljanju kose. Objasnićemo kako da se ublaži i spreči opadanje kose.

Gubitak kose je najčešće usko povezan sa genetskim faktorima. Ali ipak i sami možete mnogo učiniti za svoju kosu kako bi se prečilo ili barem ublažilo opadanje kose. Evo par saveta:

  • Treba se hraniti sa ribom i treba unositi hranu bogatu sa omega tri masnim kiselinama.
  • Trebalo bi proveriti nivo gvožđa u krvi jer i pojačana anemija dovodi do gubitka kose.
  • Treba unositi i vitamine B kompleksa. Ovi vitamini doprinose zdravlju temena kose.
  • Potrudite se da se ne stresirate. Povremeno, neki stresan događaj može izazvati opadanje kose od 30 pa do 50 % kose.
  • Treba voditi računa o higijeni. Ispitano je da loše održavanje higijene glave takođe utiče štetno na dlaku i kosu.
  • Treba redovno vežbati. Vežbe opuštaju organizam i smiruju stres, koji je najčešće glavni uzročnik za opadanje kose.
Pin It

FB Komentari

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

eXTReMe Tracker