Koje namirnice jačaju imunitet? Saznajte ovde!

Pin It
Namirnice za jačanje imuniteta

Slab imunitet? Koje namirnice jačaju imunitet? Ojačajte ga ovim namirnicama! Imunitet je preduslov za dobro zdravlje, a ako želite da ga održite snažnim, unesite promene u vašu ishranu. 

Nečist vazduh, nezdrava hrana i previše stresa itekako ostavljaju traga. Kako pomoći sebi? Najpametnije je na prirodan način – hranom. Stručnjaci preporučuju namirnice koje dokazano jačaju imunitet:

Orah

Ne treba dnevno da jedete velike količine oraha da bi osigurali moćan imunitet, dovoljna je tek šačica na dan i učinak će biti vidljiv. Orah sadrži mnoge vitamine, omega-3 masne kiseline i druge nutritivne vrednosti koje pružaju zaštitu zdravlju srca i mozga. Neka su istraživanja pokazala i da orah usporava razvoj Alzheimerove i Parkinsonove bolesti. Možete ga jesti između obroka, kad vas uhvati želja za grickanjem.

Preporuka:   Kako izbeliti zube kod kuće - izbeljivanje zuba hidrogenom

Spanać

Spanać se oduvek doživljava kao sjajna namirnicu. U spanaću se skriva pravo vitaminsko blago – od vitamina A, B2 i B6 do vitamina C, K i E. Takođe, spanać obiluje antioksidantima, fitonutrijentima, proteinima, omega-3 masnim kiselinama i kalcijumom. Drugim rečima, on je toliko zdrava namirnica da bi ga trebalo učiniti sastavnim delom svakog obroka.

Grašak

Ukusni grašak je sjajan jer sadrži leptin koji pomaže smanjenju apetita. Osim toga, grašak obiluje vitaminom B, kalcijumom, kalijumom i folnom kiselinom. Sve to dobro je za zdravlje mozga i kože, a pomaže i u snižavanju krvnoga pritiska. Takođe, grašak je dobar i u prevenciji od moždanog udara. Dobro bi ga bilo češće jesti, pa se preporučuje kao prilog umesto krompira – dugo će vas pratiti osećaj sitosti.

Preporuka:   Saveti, koje povrće jesti da bi se poboljšao imunitet?

Losos

Losos je neverovatno zdrava namirnica, a posebno se preporučuje divlji losos koji sadrži veću količinu nutritivnih vrednosti. Losos je sjajan izvor proteina, vitamina D i kompleksa vitamina B, ali i omega-3 masnih kiselina. Naučni dokazi upućuju na to da losos štiti od karcinoma, kardiovaskularnih tegoba, depresije i čitavog niza drugih bolesti. Trebalo bi ga jesti barem jedno sedmično, i to, ako ste u mogućnosti, divlji losos.

Borovnica

Osim što su ukusne, borovnice su pune fitohemikalija koje služe za borbu protiv najrazličitijih bolesti. Takođe, borovnice sadrže flavonoide i vlakna, a sve to može pomoći u borbi protiv ozbiljnih bolesti poput karcinoma, dijabetesa, srčanih bolesti, čireva na želucu i visokog krvnog pritiska. Borovnica smanjuje i rnivo lošeg holesterola u organizmu. Dobro je uzimati je kao dezert umesto raznih slatkiša.

Preporuka:   Pozitivne afirmacije Luize Hej
Pin It

FB Komentari

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

eXTReMe Tracker