Šta da doručkujem da bih smršala?

Pin It

Najvažniji dnevni obrok je doručak iz više razloga. Ukoliko imate želju da smršate, morate poštovati pravila u ishrani. Pogotovo morate poštovati pravila za doručak. Ovo su pravila za doručak koja morate poštovati ukoliko želite da smršate, da dovedete svoju liniju u perfektno stanje.

Treba jesti rano
Mnoge studije su pokazale da rani doručak poboljšava rad organizma,  poboljšava metabolizam i dovodi da tokom dana nemamo osećaj za glad, a kasnije usled toga zdravije ručamo i večeramo. Zbog pravilnijeg sagorevanja masti, potrebno je da nakon buđenja doručkujete što ranije, odmah po obavljanju higijenskih potreba treba se uputiti u kihinju.
Treba jesti dok se ne zasitite
Doručak treba da bude dovoljno bogat kako bi se izbeglo da za par sati ponovo bili gladni. Treba jesti hranu koja se sporo vari – hrana bogata sa vlaknima i proteinima je odličan je izbor, jer ona daje neophodnu energiju potrebnu za normalno funkcionisanje organizma. Vodite računa da rani doručak u sebi ne sadrži previše šećera.
Ne preterujte sa hranom
Obilan doručak će vas zasititi, ali nikako nemojte preterivati. Savet je da uvek jedete umereno, odmereno, onoliko koliko je potrebno. Čim se oseti sitost, odmah treba prestati sa hranokm. Nije moranje da se pojede sve iz tanjira. Veoma često problem nastaje upravo iz razloga „da se ne baci“.
Pin It

FB Komentari

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

eXTReMe Tracker