Vežbe- Pet Tibetanaca za dug život

Pin It

Pet tibetanaca“ su  pet jednostavnih vežbi koje svaki čovek može da izvede. Rade se ujutru, a za njihovo izvođenje vam je potrebno samo pet do 10 minuta.

Vežbe za koje mnogi veruju da drže ključ vitalnosti osmislili su monasi na drevnom Tibetu. Popularni tibetanci izvodljivi su za sve generacije, ne oduzimaju puno vremena i ne zahtevaju posebne uslove.

 

Ovu grupa vežbi spada u manje poznatu jogu, koju su pre dve i po hiljade godina osmislili monasi na Tibetu, poznati po svojoj vitalnosti i dugom životu. Veruje se da ove vežbe ispunjavaju organizam osvežavajućom mladalačkom energijom, što vam daje snage da se tokom dana osećate bolje i postignete više. Tibetance možete ih raditi kod kuće i ne oduzimaju puno vremena, a bez poteškoća ih mogu raditi i starije osobe. Pravilo je da tokom prve nedelje svaku vežbu ponovite tri puta, druge nedelje izvedite po pet ponavljanja, treće sedam, i tako povećavajte svake nedelje po dva ponavljanja sve dok ne dođete do broja 21. Ako preskočite jedan dan možete da nastavite u istom ritmu, a ako preskočite više od jednog dana, trebalo bi da se vratite na početak i počnete od broja tri. Za kompletan trening od 21 ponavljanja potrebno je 15 minuta.

Preporuka:   Formula za mršavljenje pomoću doručka, sa preciznim predlogom jelovnika!

Tibetanac vežba 1

 Tibetanska vežba 2

tibetanac vežba 3

tibetanac vežba 4

Tibetanac vežba 5

 

 

 

Pin It

FB Komentari

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

eXTReMe Tracker